[Α]
Κωδικός
|
[Β]
Προτεραιότητα
|
[Γ]
Κατηγορία Ψηφιακού Προϊόντος/Υπηρεσίας
|
|
Α.01.03
|
Λογισμικό στην κατηγορία
|
Εφαρμογές Διαχείρισης Προσωπικού, Εκπαίδευσης προσωπικού, Παροχής υπηρεσιών στο Προσωπικό (HR related)
|
|
Α.01.04
|
Βελτίωση της λειτουργίας των επιχειρήσεων
|
Εφαρμογές διαχείρισης αποθηκών (WMS), διαχείρισης κύκλου ζωής παραγγελιών (Order Management), αναπλήρωσης αποθεμάτων (replenishment)
|
|
Α.01.05
|
Εφαρμογές πωλήσεων, κρατήσεων, παραγγελειοληψίας και τιμολόγησης (PoS, Booking, Invoicing).
|
|
Α.01.06
|
|
Εφαρμογές και εργαλεία διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας για τη μεταφορά και παράδοση προϊόντων/υπηρεσιών (routing, tracking, last mile delivery, field service)
|
|
Α.01.07
|
|
Εργαλεία παρακολούθησης και διαχείρισης παγίων, υλικού ή προϊόντων (Asset mgt, IoT, RFID)
|
|
Α.01.08
|
|
Εργαλεία Επιχειρησιακής Ευφυίας και Ανάλυσης δεδομένων (BI, reporting & data analysis tools)
|
|
Α.01.09
|
|
Industrial data platform templates and software
|
|
A.01.10
|
|
Υπηρεσίες Cloud Infrastructure, cloud Platforms, infrastructure S/W
|
|
Α.02.01
|
(2)
Ψηφιακές Λύσεις, Υπηρεσίες και Λογισμικό στην κατηγορία
|
Πλατφόρμες παραγωγικότητας, επικοινωνίας και συνεργασίας. Περιλαμβάνοντα επίσης λύσεις διαχείρισης εγγράφων, ροών εργασίας και αυτοματοποίησης διαδικασιών (BPM, RPA, Process automation, AI κλπ.).
|
|
Α.02.02
|
Εργαλεία υποστήριξης απομακρυσμένης εργασίας (remote working), εφόσον δεν καλύπτονται πλήρως από τις παραπάνω πλατφόρμες παραγωγικότητας.
|
|
Α.02.03
|
Συνεργασία, παραγωγικότητα και απομακρυσμένη εργασία
|
Εργαλεία διαχείρισης εργασιών, έργων και χαρτοφυλακίων, εφόσον δεν καλύπτονται από τις παραπάνω πλατφόρμες παραγωγικότητας
|
|
Α.02.04
|
Συμβατικές λύσεις τύπου Cloud/Virtual PBX
|
|
Α.03.01
|
(3)
Ψηφιακές Λύσεις, Υπηρεσίες και Λογισμικό στην κατηγορία
Ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου
|
Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (πώληση προϊόντων ή αυτοματοποιημένη διάθεση υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας)
|
|
Α.03.02
|
Cloud εργαλεία για: marketing automation, digital campaign management & customer loyalty
|
|
Α.03.03
|
Cloud εργαλεία/ connectors που συνδέονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα και επαυξάνουν την λειτουργικότητά του (recommendations, reviews, remarketing, chat κλπ.)
|
|
Α.03.04
|
Εργαλεία / connectors σύνδεσης με συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών.
|
|
Α.03.05
|
Εργαλεία/ connectors διασύνδεσης με υπηρεσίες μεταφορών και παράδοσης προϊόντων (3PL, couriers κλπ.)
|
|
Α.04.01
|
(4)
|
Ασφάλεια για τους τελικούς χρήστες και τις συσκευές τους: Endpoint Protection/EDR, Data Loss Prevention
|
|
Α.04.02
|
Συνολική παρακολούθηση της ασφάλειας από τρίτο οργανισμό/υπηρεσία: SOC service
|
|
Ψηφιακές Λύσεις,
|
|
Α.04.03
|
Υπηρεσίες και
|
Ασφάλεια πρόσβασης σε εφαρμογές και δεδομένα: Identity & Access Management
|
|
Λογισμικό στην
|
|
Α.04.04
|
Συμμόρφωση στη διαχείριση δεδομένων: data governance/compliance solutions
|
|
κατηγορία
|
|
Α.04.05
|
Ασφάλεια και Εμπιστοσύνη
|
Διασφάλιση επιχειρησιακής συνέχειας: Cloud Disaster Recovery & Backup solutions/subscriptions
|
|
Α.04.06
|
|
Εμπιστοσύνη στις διεπιχειρησιακές συναλλαγές: Ηλεκτρονικές Υπογραφές
|
|
A.05.01
|
(5)
|
Ειδικό Λογισμικό διαχείρισης και οργάνωσης Συμβολαιογραφικού Γραφείου
|
|